Convocatorias Horizonte Europa para proxectos de I+D+i en seguridade
29 de Maio
Data: 26 de abril ao 7 de maio
Duración: 30 horas (10 días – 3 horas/día)
Horario: 10h – 13h de luns a venres
Modalidade: en liña
Nº prazas: 15
Prazo de inscrición: até o 19 de abril
Custo: gratuíto
Requisitos previos: recomendable coñecementos de programación
Este obradoiro ofrece unha visión xeral de Unity, onde aprenderemos os conceptos básicos da programación gráfica e tamén a facer uso das súas funcións e ferramentas máis comúns. O obxectivo final será o de ser capaces de crear unha simulación 3D desde cero incluíndo as interaccións coa contorna.
Comezaremos vendo unha introdución á Realidade Virtual e Aumentada, as súas aplicacións e o equipamento necesario para o seu desenvolvemento.
Profundizaremos na interface de Unity e as diferenzas entre a programación tradicional e a gráfica.
Aprenderemos conceptos como bucle da simulación, a escena e os tipos de obxectos e compoñentes que podemos utilizar para crear o noso aplicación 3D.
Veremos as diferentes formas nas que podemos incluír modelos 3D á nosa aplicación sen esquecernos de algo tan importante como a iluminación da escena e a creación e configuración dos materiais e texturas personalizados.
Finalmente aprenderemos a crear interaccións simples coa nosa contorna e veremos como xerar estas aplicacións para diferentes dispositivos.
Contido:
Máis información e inscricións: